czwartek, 1 marca 2012

SPOKO Energy Drink - Eskulap Sp Z o o

W końcu trafiliśmy na coś nowego. Na energetyka którego nie można porównać do żadnego innego na rynku. Brzmi ciekawie, na tyle ciekawie że pokusiłem się o test.

Jak czytam na stronie producenta ( http://www.spoko-drink.pl/ ) "SPOKO DRINK ENERGETYK to napój pobudzający, który swoją moc posiada z naturalnej kofeiny, guarany, żeń-szenia oraz yerba-mate.". Tak tak moi drodzy .... ten napój nie zawiera tauryny zaś mieszankę guarany, żeń-szenia oraz yerba-mate z piorunująco dużą dawką kofeiny ( 106,6 mg w 100ml napoju)

Po pierwszym łyku uderza nas dość ciekawie skomponowany smak będący połączeniem czarnej porzeczki z jabłkiem...tzn zdominowanego smakiem porzeczki jabłka. Działanie dość dobre, chociaż spodziewałem się mocniejszego. Zapach miły nie drażniący. Kolor jak możecie zobaczyć na zdjęciu jasno rubinowy.

Ogółem mogę polecić Wam do przetestowania.

Producentem tego napoju jest firma Firma Eskulap G. Czarnecki która "dzięki doświadczeniu zdobytym przez 5 lat w branży farmaceutycznej rozwinęliśmy działalność o stworzenie napojów SPOKO.". Na stronie nie rozumiem jednego wpisu:
"Natura była w 2009 r. dla naszej firmy inspiracją przy tworzeniu linii kosmetyków naturalnych Tso-Moriri."
Co mają kosmetyki do napojów energetycznych ... ? Ale cóż my też lubimy się chwalić :)

 Upolowany w sklepie Mini Europa.
Cena:: 3,99 pln.

 Skład:
Wartość energetyczna:     49,5 kcal (100 ml)
Białko :     0 g
Węglowodany     12 g
Tłuszcz :     0 g
Sód :     0,2 g
Kofeina :     106,6 mg /100ml

4 komentarze:

  1. Piłem go :D Najwyższa zawartość kofeiny na 100ml jaką widziałem :) Po wypiciu o 8 rano, trzymało mnie do 3-4 w nocy :) Był dostępny na jednej ze stacji BP w Warszawie, ale od pół roku już go nie ma...... Gdzie można go kupić??!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potwierdzam to co jst napisane w artykule ... znalazłem tego energetyka w sklepie Mini Europa
    http://www.minieuropa.waw.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smaczny i skuteczny :)))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...