wtorek, 10 kwietnia 2012

AFRI POWER - Red

Podczas kupowania składników do sushi, w sklepie Kuchnie Świata, natrafiłem na puszkę tego napoju. Afri Power jest niemieckim energetykiem ( http://www.afri.de/press ) , importowanym przez nie dużą firmę z Grodziska Mazowieckiego. Kupiłem mimo niezachęcającej ceny, bo aż 4.90 zł za puszkę. Na etykiecie czytam, że w składzie poza "mieszanką witaminową", możemy spotkać koncentrat z marchwi i dzikiego szafranu. Brzmi dość ciekawie zwłaszcza, że szafran to nie tylko jedna z najdroższych przypraw ale i afrodyzjak. Więc szafran przyciąga ale .... marchewka??!??! Poza ty oczywiście "podwyższona zawartość kofeiny", czyli tak jak wszędzie 32 mg / 100 ml. Dużym zaskoczeniem jest smak - piłem różne energetyki które miały smakować jak cola, a w rzeczywistości z colą miały wspólny tylko kolor. Afri Power naprawdę smakuje jak cola .. a dokładnie prawie identycznie jak nasza ojczysta, HoopCola.

Jako zagadkę, której nie udało mi się rozszyfrować jest jeden napis na puszce "132% afri". Może Wy macie jakieś pomysły????? :)


Plus
Przedewszyskim  smak
Minusy 
Za wysoka cena
Ogólnie: 6,5/10 
Upolowany w Sklepie KUCHNIE ŚWIATA - CH Arkadia
Cena:: 4,90 pln.
 

1 komentarz:

  1. Zamierzam niedługo też sobie ten napój ściągnąć z W-wy.A co do tych 132%.
    Pewnie chodzi o to ,że napój dobry w smaku w stu procentach,a te dodatkowe 32% to pewnie od stężenia kofeiny na 100ml.
    Taka jest moja koncepcja.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...